Aslolan etkili olmaktır, ilginç olmak değil


Uzun zamandır Avea ilk kez sevimli, bir o kadar da etkili bir reklam filmi çekmiş.

Acun doğru tercih (seyahat, uzaklar vs). Reklamlarda rol alanların seçimi de çok doğru (Iğdırlı Amca, Muğlalı Hanımlar, Bolulu aşçılar)...Yalın ve etkili. Kilit mesaj çok rahatlıkla yerine ulaşıyor: 'Kapsama alanımız geniştir. Her yerde çeker... 'Bana sorarsanız 'Gibigibiler' kampanyasından daha da başarılı.




Darısı Telsim'in başına. Şu 'Ver coşkuyu kolonlara' da benzer talihsiz bir iş. Herkesin aklında; dilinde. Ama bir sorun etrafınıza: 'Şu 'ver coşkuyu kolonlara' hangi markanın reklamıydı?' Bakın ne yanıtlar alacaksınız. Çok şaşacaksınız...

Kıssadan hisse: İlginç olan her zaman doğru değildir. Bazen sıradan ve yalın işlerle çok daha çarpıcı sonuçlar elde edebilirsiniz...

kaynak