Gucci' ye üvey kardeş - PUMA

Kısa bir süre önce markamasallari.com da Adidas ve Puma kardeşliğinden bahsetmiştim. Birçok kişi tarafından bilinirken çoğu kişini tarafından da yeni öğrenildi.

İki Alman kardeşin bundan uzun yıllar önce beraber ayakkabı yaparken, dönemin siyası karışıklıkları ikisinin arasında 20 yılı aşkın bir küslüğe neden oldu fakat iki büyük dev ismin kurulmasında da büyük rol oynadı. Onlar hayata küskün bir şekilde gözlerini yumdular fakat markalarının masalsı ünü nesilden nesile ulaştı.

Yolları çok uzun süre ayrılan bu iki kardeşin markalarının ülkeleri de artık ayrılıyor. Puma artık Fransızlaşıyor ve Gucci’ nin sahibi Fransız şirket tarafından 7.3 milyon dolara satın alınıyor.

Avrupa’nın ikinci büyük spor malzemeleri markası olan Puma’nın satışı Nisan ayında %27’lik pay ile başladı. Süreç %62,1 hissenin alımı ile tamamlandı.

Yakında Gucci Puma ortak markası giyilmeye başlanır mı bilmiyorum. Ne de olsa artık onlar üvey kardeşler. Ama Adidas’ ın bu güne kadar tek başına yakaladığı başarıya yaklaşabilecekler mi merak ediyorum.

kaynak:http://www.gazeteport.com.tr/NEWS/GP_041852

Etiketler: , ,

 

  1. Blogger ... @ 25 Temmuz 2007 11:54
     

     Bence Gucci yada Puma fark etmez… Adidas’ ın yerini tutacağına inanmıyorum (:

  2. Blogger Rabia SERTÇE @ 28 Temmuz 2007 00:18
     

     Edacım, ben de aynı düşüncedeyim. Adidas' ın yeri bende apayrı.

  3. Anonymous Adsız @ 10 Eylül 2007 06:41
     

     En komiğide Pumaların çoğu Eskişehirde yapılıyor özellikle giyim bölümü ben New Balance'cıyım valla

Yorum Bırak