En Dandik Teknolojiler - Mimlendim

En Dandik Teknolojiler hakkında sevgili Ocean Gray beni mimlemiş.

Benim dandik teknolojilerim mutfak gereçleri üzerine:

- Elektrikli Bıçaklar : Yani bir ekmeği kesemeyecek kadar üşengeç olunur mu?
- Elektrikli Kavanoz Açacakları : Kaç kişinin evinde var merak ediyorum.
- Elektrikli Sebze ve Meyve Kurutucular : Eskiden ipe asar asar kuruturduk, ne yani ipin suyumu çıktı.
- Sonra Elektrikli Yumurta Kaynatıcılar : Yaa koyun cezvenin ya da tencerenin içine kaynasın işte.

Sularımız azalıyor, barajlarımız azalıyor, elektrik üretimi zorlaşıyor. Daha duyarlı olmamız lazım, 2007 yıl da Dünyayı bitirdiğimize inanamıyorum. Buda toplumsal mesajım :)

Evet görüyorum uzun zamandır bu konu dönüp duruyor ama kendime mani olamıyor ve Filiz, Mine ve Zeynep' i mimliyorum.

Etiketler: , , , ,

 

  1. Blogger zzeinepp @ 12 Ağustos 2007 07:13
     

     çok gariipp, hiç düşünmemiştim şu ana kadar ama benim dandik teknolojim yok sanırım.. mekanik insanım ben galiba; diş fırçam bile normall..
    aman tanrım biraz daha düşünmeliyim :))

  2. Blogger Rabia SERTÇE @ 12 Ağustos 2007 08:28
     

     Zeynep:)
    İnan ben de yazarken çok düşündüm, çok zorlandım. Teknoloji aşığı bir insan olarak konuya hiç bu açıdan bakmamıştım. Üzgünüm ama açıklayacağım, konu hakkında yazı yazabilmek için hepsiburada.com dan baktım ordan buldum cevaplarımı:)

  3. Blogger Mine Yaman @ 14 Ağustos 2007 11:15
     

     Hehehe :)
    Zor oldu ama konuya uygun bir yazı yazdım sanırım...

    Öperim sizi canlarım :)

Yorum Bırak