"Schiller" Emin ve Güçlü Adımlarla Geliyor…

Bir fincan kahvenin 40 yıllık hatırına hürmeten, kahve hizmetlerini sunan zincirler gün geçtikçe artıyor.

Starbucks, Gloria Jeans ve hatta Cafe Crown’ dan sonra yeni bir marka ile tanıştık. İstanbul’ da iken Cevahir’in üst katında Schiller’in açıldığını gördüm. Aynı gün içinde Mecidiyeköy’de de cafesini. Marka henüz Bursa’ ya gelmedi. Şu anda Türkiye için sadece İstanbul’da hizmet veriyor.

Konu ile alakalı olarak, Infomag dergisinin Ağustos yayınında okuduğum bir yazıyı paylaşmak istiyorum.

Türkiye’ye Schiller markasını getiren, Brok Gıda Yönetim Kurulu BaşkanıcMert Sakallıoğlu olmuş ve röportajında şöyle bir açıklama takılıyorum;

“Starbucks, Gloria Jeans ya da Schiller gibi zincileri biz yıllar önce kurmuşuz zaten. Aslında Avrupa ve ABD’ liler bizim kültürümüzü bize satıyorlar. Ama Türkiye’ de de Kahve Dünyası gibi yerli zincirlerde oluşmaya başladı”.

Starbuks Amerikalı, Gloria Jeans Avustralyalı, Schiller ise Almanyalı bir marka. Markaların menşelerine baktığımızda Mert Beyin dediği gibi Avrupa ve Amerika karışımını görüyoruz. Yalnız, gizli kalan ve bahsedilmeyen bir gerçek var ki Schiller markası Almanya’ da yaşayan bir Türk’e ait; Önder Oğuz.

İkameti Türkiye’ de olmasa bile, dünyanın neresinden çıkarca çıksın bir Türkün başarısı bana büyük haz veriyor hele ki yükselen başarı grafiği olan bir markanın Türkiye’deki müracaat işlemlerini gerçekleştiren kişi olarak ayrıca onur duyuyorum.

Ne mutlu Türküm diyene!

Etiketler: , , ,