Turkcell Sizce de "Tavuk" tadı Vermedi mi?



Sizlerde benimle aynı düşüncede misiniz bilmiyorum ama Turkcell reklamı benim artık son derece canımı sıkmakta.

Komünikasyon sektöründe rekabet ortamı kızıştıkça Turkcell daha iyi atım bekleyenler çok büyük hayal kırıklıklarına uğradılar. Özellikle reklam alanındaki başarısızlıkları ve yarattıkları cellocan figürlerinden sonra şimdi ki şehla bakışlı tavuk figürü son derece bayat ve yaratıcılıktan çok uzak. Hangi kanalda Turkcell reklamı çıksa hemen kanalı değiştiriyorum.

Turkcell kullanmayı bırakalı 1.5 yıl oldu ve hiç pişmanlık duymadım hatta belki lazım olur diye kapatmadım hattıma gelen faturalar –hem de kartımı telefonuma bile takmamama rağmen- ile Turkcell hattımı kapatmadığıma pişman oluyorum diyebilirim. Hatta en çok kızdığım durumlardan biri ise Turkcell’in cellocanlar ile Türk insanının duygusal yönünü etkilemeye çalıştıklarını düşünüyorum. Bu da bana son derece yapmacık geliyor.

Son olarak değinmek istediğim nokta ise: Turkcell in Türkçe’mizi yanlış kullanması. Son reklamında cellocanların mesaj yerine meşaj olarak telafuzları onları daha şirin gösterse de reklamın geneline yayılmasını anlamlı bulmadım. Ayrıca zaten minikler ikinci konuşmalarında çok güzel mesaj diyebiliyorlar, bari onu da diyemeselerdi de reklamda bütünlük olsaydı. Reklamı izlemek isteyenler buradan ulaşabilirler.

Etiketler: ,

 

  1. Anonymous Adsız @ 29 Nisan 2008 13:55
     

     bence gayet basarılı bir reklam kampanyası..3 aylık Can bebekten 70 yasındaki Nazife Nineye kadar herkesin hosuna giden ve yüzünde tebessüm olusturan bir reklam..bu nedenlerden dolayı emegi gecen tüm Turkcell camiasına tesekkur ederim...

Yorum Bırak