Trident Splash...

Uzun zamandır televizyonda Trident Splash reklamı oynuyor ve ilk günden bu yana aynı beğeni ile izliyorum. Bir sakız reklamı için çok başarılı.

Etiketler: ,

 

  1. Blogger Metin Kahraman @ 1 Nisan 2008 13:27
     

     görsel olarak gerçekten etkileyici, özellikle su efektlerini takdir etmekteyim ;)

  2. Blogger servet @ 22 Nisan 2008 05:07
     

     merhaba
    ilk defa izliyorum.hakikaten güzelmiş

  3. Anonymous Adsız @ 17 Haziran 2008 08:43
     

     ben ilk defa kış ortasında üşütük bir durumda izlemiştim kışın ortasında ne bu falan olmuştu açıkçası çok yazlıktı!!!

  4. Anonymous Adsız @ 30 Mayıs 2009 05:09
     

     m1300trident telefon aldım harbiden ekran dersen harika kullanımı dersen süper kararsız kalanlar bu telefona elinize alın bırakmazsınız insan aşik oluyo

Yorum Bırak