NESTEA COOL - SERİNLİK DURAĞI

Yollardaki dereceler hava sıcaklığının 46 olduğunu söylüyor. Olduğunuz yerde dahi dursanız faydasız üzerinizde askılı tişört, short olmasına rağmen terlemekten sırılsıklam oluyorsunuz. Böyle anlarda en sevdiğim şey, alış-veriş mağazalarına girerken birkaç dakika yüzüme vuran klima serinliğinin tadını çıkarmak.

İşte tam Tansaş'a gidiyorum ve içeri girerken kapıda biraz durup serinlerim diyordum ki, karşıma NESTEA COOL SERİNLİK DURAĞI çıktı. Kesinlikle çok güzel bir outdoor çalışması, görünüşü de o kadar sevimli ki:). Tebrikler Nestea...



Tabi bu resmi çekmeden önce, refüjde neredeyse boyumca uzunluktaki çalıların üzerine düşmemek için, dengede durmaya çalışırken durağın önünde duran minibüs şoförü ile diyalogum da çok komikti.

-Ben: çekil oradan!
-Şöför: “Neden?”
-Ben: Resim çekeceğim
- şöför: Kimi?
- Ben: Durağı?
-Şöför: *\?
:)

Etiketler: ,

 

  1. Blogger mustafa @ 6 Ocak 2009 12:47
     

     superr resımmm bndede var rasgele cekılmıstm tam hayranı oldgum nestea reklamı olmus:)

Yorum Bırak